¡Llegir aquest post us portarà 2 minuts! ¡A gaudir!

La pronunciació de les marques de moda sempre ha estat un tema difícil a països hispanoparlants. Dret? Aquí t'ensenyo unes quantes.

El tema de les pronunciacions és SEMPRE un problema (Puntocom, com diria Josie)… que si suenas cateto diciéndolo mal, que si sones estrany dient-ho exactament com és, o fins i tot pretensiós segons en quins àmbits, i la majoria de vegades ¡Es que no tienes ni idea de cómo se pronuncian muchas de las marcas de moda que ens envolten! Independentment del que pensi la gent, el millor és que ho sapiguem correctament, així que…

Aquí, dins la tasca social d'aquest bloc, us he reunit com es pronuncien algunes de les marques de moda més emblemàtiques…. y todo con la ayuda delCom pronunciar”, una sèrie de vídeos que precisamente muestran cómo se pronuncian las diferentes marcas y del tumblr #com parles en què es canvien els logotips originals per mostrar com es pronunciarien realment aquestes marques.

¡Si de aquí no sales, gairebé, amb un B2 en marques de moda, no serà perquè no t'ho hem posat fàcil!

como se dicen las marcas de moda (1)

como se dicen las marcas de moda (2)

como se dicen las marcas de moda (3)

como se dicen las marcas de moda (4)

como se dicen las marcas de moda (5)

como se dicen las marcas de moda (6)

Descans per a la gracieta

¡No me digáis que no es graciosísimo cómo se pronuncia Zara!

————-

como se dicen las marcas de moda (7)

como se dicen las marcas de moda (8)

como se dicen las marcas de moda (9)

como se dicen las marcas de moda (10)

EXTRA

Os pongo aquí también este vídeo tan genial de la revista iD que realiza un “de la A a la ZMUY GUAY sobre cómo se pronuncian muchos de los nombres de diseñadores.